ישנן מדיטציות שונות שאני עובדת איתן וארחיב קצת עליהן, חשוב לי להדגיש כי המדיטציה אינה משככת כאבים לא גופניים ולא מנטליים, הרגיעה והשקט זו תופעת לוואי נעימה של המדיטציה של פעילות גלי האלפא במח. רצוי לתרגלה בבית בכל יום, לעיתים נופלים לתרדמה אך כשנכנסים לשינה תוך כדי מדיטציה זה שונה מהתהליך הרגיל של ההירדמות, יש חוויה של התבוננות בכניסה לשינה ואז יכול להיות חלום צלול כזה שאנו מודעים לחלימתו:) ניתן לקצוב זמן להתחיל בחמש-עשר דקות, ניתן לשים שעון מעורר ואז מוותרים על השליטה בזמן ופשוט גולשים על גלי האלפא. ישנם מחקרים רבים על יתרונות המדיטציה והורדת המתח על מגוון מערכות בגוף ובמיוחד מערכת החיסון.

במדיטצית הילד הפנימי הזו נתחבר לילד/ה ילדה הנמצאים בתוכנו, נבין אותם, נאהב אותם, נחמול עליהם.

מדיטציה מרגשת ומומלצת עם מוסיקה מיוחדת.